wtorek, 23 kwietnia 2013

MAKIJAŻ W STYLU MARILYN MONROE DEFILADA GWIAZD Z GOLDEN ROSE

Cześć Kochani.

Dzisiaj przygotowałam makijaż inspirowany Marilynn Monroe na kolejny tydzień Defilady Gawiazd z Golden Rose.
Zawsze uważałam Marilyn za jedną z najpiękniejszych i najseksowniejszy kobiet świata. Zawsze kojarzy mi się ona z blond czupryną, pieprzykiem i czerwonymi zmysłowymi ustami.
Zapraszam na moją interpretację jej makijażu.







Użyte kosmetyki
Twarz
  • podkład Revlon Colorstay 110 ivory
  • korektor Bell  Derma Intensive 01 light
  • puder sypki Flormar nr 02
  • bronzer Bourjois Eclat Mineral 05 dore
  • rozświetlacz MARIZA kuleczki rozświetlające
Oczy
  • jasno różowy cień z drobinkami Bell 403
  • szaro-brązowy cień CHIC
  • czarna kredka Golden Rose Smoky Effect Eye
  • czarny eyelinerw żelu Rimmel
  • tusz do rzęs Golden Rose 3D Fantastic Lash Mascara
  • sztuczne rzęsy
  • klej DUO
Usta
  • czerwona konturówka do ust Volare
  • pomadka Rimmel Lasting Finish nr 170 Alarm
Miłego oglądania lyssa

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jurorom też się spodoba

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Oj tak, to jest klasyk niby wydaje się prosty, ale trzeba nad nim trochę popracować

      Usuń
  3. na twojej slicznej buzi kazdy makijaz to raj dla oka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurze aż się zarumieniłam. Dziękuję

      Usuń
  4. Piekne zdjęcia :) Przypominasz mi trochę aktorkę której imie nie potrafie sobie przypomnieć :)
    Bedę tu zagladać :)
    Zapraszam do mnie w sumie dopiero zaczynam ale bedzi emi milo:*
    Obserwujemy?
    onthesundirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. tak , klasyka nigdy nie wychodzi z mody

      Usuń
  6. Ślicznie, śliczne równiutkie kreski! : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, każdy uważnie czytam i biorę do serca.
_______________________________________________________________
Nie zostawiaj komentarzy w stylu "wzajemna obserwacja", "obserwujemy?" uznam je za SPAM jeśli zainteresuje mnie Twój blog zaobserwuję