wtorek, 17 grudnia 2013

CO MI W DUSZY GRA

Hej Kochani

Ostatnio mały zastój na blogu, który mam nadzieję mi wybaczycie ;-). Niestety miałam bardzo ograniczony dostęp do internetu i bardzo mało czasu. Nie miałam nawet kiedy się malować. Przez ostatni tydzień zrobiłam zaledwie jeden makijaż, ale dzisiaj go wam nie pokażę. Za to zobaczycie makijaż, który wykonałam na konkurs u Ani z bloga "Okiem i kredką malowane". Temat konkursu brzmiał "Wyraź siebie". Moja dusza jest pełna kolorów i kocham błyskotki.




Miłego oglądania Lyssa

24 komentarze:

  1. Dajesz mi super inspiracje ;) Twoje propozycje makijażów są świetnie, naprawdę świetny blog i chciałabym, żeby mój był chociaż w połowie taki jak twój.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalona kobieta, pełna pomysłów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super makijaż, idealnie się składa bo właśnie szukam inspiracji na makijaż awangardowy na przyszłę zajęcia :)

    Ps. zapraszam do mnie, tym razem wszystko o złuszczaniu kwasami AHA oraaz domowe przepisy na maseczki złuszczające.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super!! :) Muszę w końcu spróbować czegoś takiego ,,większego" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham takie makijaze !!!!!!!!! rewelacja...mega kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, świetny! Jestem pod wrażeniem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo rety, jakie cudowne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory to Twoje drugie imię :) CUDNIE !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, świetne cieniowanie i ciekawy dobór kolorów ;) Baaardzo mi się podoba! Cudownie podkreśla Ci oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo !! Musisz się umówić z jakimś fotografem i zrobić to jeszcze raz <3 ale by były zdjęcia..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, każdy uważnie czytam i biorę do serca.
_______________________________________________________________
Nie zostawiaj komentarzy w stylu "wzajemna obserwacja", "obserwujemy?" uznam je za SPAM jeśli zainteresuje mnie Twój blog zaobserwuję