piątek, 17 stycznia 2014

SNOW QUEEN

Hej Kochani

Strasznieeeeeeeee długo mnie tu nie było, ale ostatnio nie bardzo miałam czas nawet na malowanie się. Od 2 stycznia zaczęłam pracę i dopiero udałomi się ogarnąć czasowo ze wszystkim. Poza tym wiecie teraz okres studniówkowy, więc prawie każdą sobotę mam zajętą malowaniem i czesaniem tegorocznych maturzystek.
Postanawiam poprawę i mam nadzieję, że będę częściej tworzyć dla Was makijaże.

Dzisiaj mam dla Was makijaż, który wykonałam jakiś czas temu na modelce. Stylizacja na Królową Śniegu. Całość wymyślona i wykonana przeze mnie. Zdjęcia wykonał Bartosz Jaworski , a modelowała Ewelina Wierzbicka.






Miłego oglądania Lyssa

20 komentarzy:

  1. Cudowny makijaż. Zdjęcie ostatnie podoba mi się w szczególności. Kawał dobrej roboty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudownie. Nie wiem jak Ty to robisz.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja rowniez przylaczam sie do tego ze ostatnie zdjecie jest najlepsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaa pięknie ! ostatnie zdjęcia mega !

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog ;D
    Obserwujemy ?
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne wykonanie! Masz talent :) Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu. Dow wygrania aż 3 zestawy kosmetyków Mythos!

    OdpowiedzUsuń
  7. I just found your blog and I'd like to say, that is amazing! You have awesome design, beautiful photos and interesting posts!

    Would you like to follow each other? Let me now in my blog)

    www.dianacloudlet.com

    Diana Cloudlet

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie , podoba mi się bardzo:-)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :-)
    http://reginawloszzpazurem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudny makijaż ! Bardzo mi się podoba !

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż śliczny:) Masz naprawdę talent, fajnie, że są osoby, które przychodzą do Ciebie na makijaż - zazdroszczę :)
    Pozdrawiam ciepło i przy okazji zapraszam na nowego posta:)
    www.patishome93.blogspot.com
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny efekt!

    ***zapraszam do mnie na rozdanie***
    http://kosmetyczkapelaski.blogspot.com/2014/01/mae-rozdanie-wosowe.html

    OdpowiedzUsuń
  12. oo piękna sesja.. makijaż powala!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie artystyczne makijaże;)

    OdpowiedzUsuń
  14. prześliczny :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://perfectladymakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, każdy uważnie czytam i biorę do serca.
_______________________________________________________________
Nie zostawiaj komentarzy w stylu "wzajemna obserwacja", "obserwujemy?" uznam je za SPAM jeśli zainteresuje mnie Twój blog zaobserwuję