piątek, 27 lutego 2015

NAVAL OCEAN

Hej Kochani

Dzisiaj przychodzę do Was z makijażem, który wykonałam dzisiaj w pracy cudownymi kosmetykami CAILYN. Testuję je od dłuższego czasu i jestem nimi zachwycona! Nie mówię tego ze względu po to by robić reklamę, ale dlatego, że kosmetyki te są naprawdę bardzo wysokiej jakości. Niedługo pojawi się recenzja.
 A teraz w roli głównej cienie Just Mineral Eye Polish w odcieniach Naval i Ocean.

Użyte kosmetyki
* Podkład Pierre Rene Skin Balance nr 20
* Korektor Touche Magic Loreal kolor Rose Beige
* Puder Artdeco
* Bronzer- puder w kamieniu nr 13 Pierre Rene
* Róż Glazel
* Cienie : CAILYN Just Mineral Eye Polish nr 024 Naval i 021 Ocean + biały cień z Pierre Rene
* Brwi : CAILYN Gelux Eyebrow nr 04 Cocoa
* Eyeliner : CAILYN Idefine Liquid Eyeliner black
* Tusz Pierre Rene Genial Volume
* Rzęsy Donegal
* Essence pomadka w odcieniu Nude






Miłego oglądania
Lyssa



11 komentarzy:

  1. Jaki cudny makijaż! Co za kolory i precyzja wykonania! cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. oooooo móóóóójjj boooożżżeeeeeee, jakie piękne kolory! cudowny makijaż! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny makijaż. I jak podbija kolor Twoich oczu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bomba! Zatkało mnie! Oczy oczy oczy pięęęęęękne!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawy makijaż :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW, przepadłam w tej morskiej toni... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze uważałam, ze niebieski na oku wygląda odpustowo, ale tutaj mnie zatkało... tak elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  8. ten makijaż skradł moje serce, przepiękny makijaż oczu :)
    ______________________________
    http://mmagdamaluje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy blog, podoba mi się. : ) a jakie masz oczyska piękne :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, każdy uważnie czytam i biorę do serca.
_______________________________________________________________
Nie zostawiaj komentarzy w stylu "wzajemna obserwacja", "obserwujemy?" uznam je za SPAM jeśli zainteresuje mnie Twój blog zaobserwuję